D'wouer Geschicht vun der Fluch JJ3054 - TAM
Accident TAM Airplane a voller Congonhas Flughafen 10 Joer a gëtt fir Jucelino Luz
Águas de Lindoia, 10 Juli 2017
Geschicht
2005, schéckt Jucelino Luz Atomkraaftwierker iwwer zwee Accidenter, (eent vun 2006 an eng aner fir 2007). Inklusiv. an engem Interview seet 2006 zu Ana Maria Braga Programm, wéilt mir aner Accident .In de selwechte Joer Adhésiounsprotokollen an der Zeitung Folha de Sao Paulo, Dokumenter op den nächsten Fliger Crash hun (vun Zeien begleet) Spéider dat selwecht Joer via Bréif records warnt mat "ar" zwou Entreprisen der Airline Industrie Dréi, ze versichen dëst Accident ze vermeiden. Den 20. Dezember 2006, hien geschéckt engem Bréif un super Programm -Network Globo Televisioun, wou hien vun dësem Accident vun TAM a méiglech Doud vum Papp vun Soul Musek geschwat, James BROWN, wat vill aner Bands fir zukünfteg Generatioune beaflosst . mat engem staarken enger Longenentzündung an géif 23/12/2006 an dann geäntwert duerch Fantastic Production op 29. Dezember 2006. An op déi Zäit ginn och Bréiwer un d'Firma TAM schéckt - wou hien en Opruff vum Employé (Executive Secrétaire) dobäi geduecht confirméiert, datt et Jucelino Light datt dat Bréif geschéckt. Am Abrëll 2017 schéckt nees aneren Bréif un de TAM, hinnen un der Méiglechkeet, datt trageschen Accident Iech; net Inhalt mat just dass, de Magazin "Offenbarung" 2.Editioun Attaque - Juni / Juli / August / September dat ugefaang 2007 an Mëtt-Mee verdeelt gin Wat puer wëssen, ass awer, datt d'Existenz vun dësen Atomkraaftwierker geeschtege war aus dem Ufank vun 2005 bis de responsabel bekannt. A senger Offer un "Liewe retten", war schwätzen schonn iwwer dëst Accident, kann awer, ech net da soen, dass et net déi vun hinne scho gouf - als Minoritéit ëmmer duercherneen bréngen probéiert, vläicht duerch Uerder vum een deen interesséiert soll ze verstoppen "Wourecht."
De gréisste Segen weider Chance duerch d'PDSA Expert, kriminellen an documentoscopia Dr. Reginaldo Tirotti handele onparteiesch, huet enger grëndlecher Analys vun de Dokumenter der Richtegkeet vun der selwechter besot
Accident JJ3054.
Et war ëm 18h47 den Dag 17 Juli 2007, wou den Airbus A320, TAM vum Flughafen Salgado Filho nächste zu Porto Alegre, probéiert bei Congonhas Flughafen zu Sao Paulo zu Land. D'Streck war naass an well vun engem rezent Renovatioun no grooving net (grooves dass d'Bremsen vun de Fligere vereinfacht). No der Enquête, déi vun engem Fehler an Stellewäert vun der Mippercher datt d'beschleunegen oder reduzéieren Moteur Muecht bestëmmen, hat de Fliiger net ophalen. Ee vun de Mippercher war an der neutral Positioun (Idle) mee den Trainer vun gequetscht Positioun.
liesen de Bréif a fir méi klickt op de Link hei ënnendrënner léieren:
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen