Het ware verhaal van de vlucht JJ3054 - TAM
ongeval TAM vliegtuig in volle Congonhas luchthaven 10 jaar waarin Jucelino Luz
Aguas de Lindoia, 10 juli 2017
geschiedenis
In 2005, Jucelino Luz verstuurt waarschuwingen over twee ongevallen, (één in 2006 en één voor 2007). Inclusive. zegt in een interview in 2006 naar Ana Maria Braga programma, zouden we een ander ongeval .In datzelfde jaar protocollen in de krant Folha de Sao Paulo, documenten op het volgende vliegtuig crash (vergezeld van getuige) hebben Later dat jaar per brief verslagen waarschuwt met "AR" twee bedrijven toezicht op de luchtvaartindustrie, om te proberen om deze ongelukken te voorkomen. Op 20 december 2006 stuurde hij een brief naar de fantastisch programma -Netwerk Globo televisie, waar hij sprak over dit ongeval van TAM en de mogelijke dood van de vader van de Soul, JAMES BROWN, die vele andere bands beïnvloed voor toekomstige generaties . met een sterke longontsteking en zou 23/12/2006 en vervolgens beantwoord door Fantastic Production op 29 december 2006. En op dat moment stuurt ook brieven naar het bedrijf TAM zijn - waar hij een telefoontje kreeg van een werknemer (uitvoerend secretaris) bevestigt dat het was Jucelino Licht dat die brief gestuurd. In april 2017 stuurt weer een brief aan de TAM hen te wijzen op de mogelijkheid dat tragisch ongeval; niet tevreden met alleen dat, de lancering van het tijdschrift "Openbaring" 2nd Edition - juni / juli / augustus / september begon het te worden verdeeld in medio mei 2007. Wat weinigen weten, is echter dat het bestaan van deze meldingen geestelijke werd bekend aan de verantwoordelijke van het begin van 2005. In zijn poging om "levens te redden", werd al over dit ongeval, maar ik kan dan niet zeggen dat het niet door hen werd ontvangen - als een minderheid altijd probeert te verwarren, misschien bij beschikkingen van iemand die geïnteresseerd zijn om te verbergen zou moeten zijn "waarheid."
De grootste zegen kwam door de forensisch expert, strafrechtelijke en documentoscopia Dr. Reginaldo Tirotti onpartijdig handelen, maakte een grondige analyse van de documenten waaruit de juistheid van hetzelfde
Het ongeval JJ3054.
Het was ongeveer 18h47 de dag 17 juli 2007 toen de Airbus A320, TAM afkomstig van de luchthaven Salgado Filho in Porto Alegre, probeerde te landen op de luchthaven Congonhas in Sao Paulo. De baan nat en door een recente renovatie had geen groeven (groeven die de remming van het vliegtuig te vergemakkelijken). Volgens het onderzoek van een onjuiste positionering van de hefbomen dat de versnelling te bepalen of verkleinen motorvermogen, het vliegtuig niet stoppen. Eén van de hefbomen was in de neutrale stand (ruststand), maar de ander in stand van het gaspedaal.
Lees de brief en om meer te leren klik op de onderstaande link:
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen