Sonntag, 16. Juli 2017

Die ware verhaal van die vlug JJ3054 - TAM

Die ware verhaal van die vlug JJ3054 - TAM



ongeluk TAM vliegtuig in volle Congonhas lughawe 10 jaar en waarvoor Jucelino Lus

Aguas de Lindoia, 10 Julie 2017

geskiedenis

In 2005, Jucelino Lus stuur waarskuwings oor twee ongelukke, (een in 2006 en 'n ander vir 2007). Inklusiewe. sê in 'n onderhoud in 2006 aan Ana Maria Braga program, sal ons 'n ander ongeluk .In dieselfde jaar protokolle in die koerant Folha de Sao Paulo, dokumente op die volgende vliegongeluk (vergesel deur getuie) het Later daardie selfde jaar per brief rekords waarsku met "AR" twee maatskappye toesig te hou oor die lugredery-industrie, om te probeer om die ongeluk te vermy. Op 20 Desember 2006 het hy 'n brief aan die Fantastic Program -Network Globo TV, waar hy gepraat het van die ongeluk van TAM en moontlik die dood van die vader van Soul musiek, James Brown, wat baie ander bands beïnvloed vir toekomstige geslagte . met 'n sterk longontsteking en sou 23/12/2006 en dan beantwoord word deur Fantastic Produksie op 29 Desember 2006. En in dié tyd stuur ook 'n brief aan die maatskappy TAM wees - waar hy 'n oproep ontvang van 'n werknemer (Uitvoerende Sekretaris) bevestig dat dit Jucelino Light dat daardie brief gestuur. In April 2017 stuur weer 'n ander brief aan die TAM, hulle waarsku om die moontlikheid dat tragiese ongeluk; nie tevrede met net dat, die bekendstelling van die tydskrif "Openbaring" 2nd Edition - Junie / Julie / Augustus / September is dit begin versprei in die middel van Mei 2007. Wat min weet, is egter dat die bestaan ​​van hierdie waarskuwings geestelike was bekend aan die verantwoordelike vanaf die begin van 2005. In sy poging om "om lewens te red", is reeds in gesprek oor die ongeluk, maar ek kan nie sê dan dat dit nie deur hulle ontvang is - as 'n minderheid probeer altyd om te verwar, miskien deur bestellings van iemand wat belangstel om weg te steek moet wees "waarheid."
Die grootste seën gekom deur die forensiese deskundige, kriminele en documentoscopia Dr. Reginaldo Tirotti onpartydig optree, het 'n deeglike analise in die dokumente wat die waarheid van dieselfde

Die ongeluk JJ3054.

Dit was omtrent 18h47 die dag 17 Julie 2007 toe die Airbus A320, TAM kom uit die lughawe Salgado Filho in Porto Alegre, probeer om te land op die lughawe Congonhas in Sao Paulo. Die baan was nat en as gevolg van 'n onlangse opknapping, het nie groovende (groewe wat die rem van die vliegtuig te fasiliteer). Volgens die ondersoek, deur 'n fout in posisie van die hefbome wat die versnelling te bepaal of te verminder enjin krag, die vliegtuig het nie ophou. Een van die hefbome was in die neutrale posisie (idle), maar die ander in throttle posisie.

lees die brief en om meer te leer kliek op die skakel hieronder:


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen