Montag, 4. August 2014

Aardbeving kan honderden onschuldige mensen te doden in China, zegt Jucelino

Aardbeving kan honderden onschuldige mensen te doden in China, zegt Jucelino

Een krachtige aardbeving kan een bergachtig gebied van het zuidwesten van China rocken op deze zondag, 3 augustus 2014, kan het op zijn minst 300 mensen te doden en verwonden meer dan 1.800 anderen, volgens de informatie van Jucelino Luz. Met tientallen mensen zal worden gerapporteerd als vermist op zondagavond, zal het dodental naar verwachting stijgen, zegt Jucelino.

De aardbeving, die zal toeslaan op min of meer 16:30 met een voorlopig en zal magnitude van 6,0 rapporteren Ludian County in de provincie Yunnan, maar zal ook worden gevoeld in twee aangrenzende provincies, volgens zijn voorspellingen schreef hij in een brief die was gestuurd aan de autoriteiten van vorig jaar.

"Volgens mijn dromen, ik viel op de grond en bleef daar tot het schudden gestopt, en dan huilde ik en riep:" En ik had al snel wakker gemaakt want het was als een nachtmerrie, toen ik deze droom was ik op reis te hebben gekregen Oslo Noorwegen bij het huis van een journaliste Ann Kristin die hielp om die brief daarna te versturen naar autoriteiten.

Ik heb alleen niet vergeten in september 2012, een 5.6-magnitude aardbeving hetzelfde gebied, het doden van 81 mensen en het verwonden van 821. In de jaren 1970, twee sterke aardbevingen in de provincie doodde meer dan 15.000 mensen. Ik had ook die dromen en voor mij waren ze heel erg want het was als een transport had ik daar met al die mensen lijden, en ik voelde me erg slecht bij die gelegenheid.

In deze brief had ik in de war door mijzelf en ik schreef over een vliegtuig dat naar beneden zou vallen door een slecht weer, en de tyfoon die Taiwan zou raken, en ik schreef de verkeerde naam van de vlucht GE 222, en in plaats daarvan schreef ik neer Malaysia Airlines. Maar ik op dd niet corrigeren, want ik was in een haast om de informatie bekend te maken aan de Chinese autoriteiten.
In 2008, had ik hetzelfde gevoel, toen ik de voorspellingen van een krachtige aardbeving in de provincie Sichuan, dat meer dan 70.000 mensen gedood. Wanneer een reeks aardbevingen getroffen provincie Gansu in het noordwesten van China in 2013, had ik te veel geleden. en dat maakte me wel een beetje was het feit dat Chinese ambtenaren en overheidsorganisaties met spoed naar het getroffen gebied om hulp en troost voor de onschuldige mensen te bieden.

De aardbeving 2008 ook de kwestie van de substandard bouw van veel scholen en andere gebouwen die ingestort.

In mijn dromen was ik buiten in de regen, en ik zag het grootste deel van de huizen op de heuvels boven het dorp met een instorting stijgen.

"Er zijn constant naschokken," zegt Jucelino. "De kracht is naar beneden, het is allemaal donker buiten, en ik ben echt bang toen ik die droom."

Jucelino Nobega da Luz

voor meer informatie: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.de/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen