Montag, 4. August 2014

Aardbewing kan honderde onskuldige mense dood te maak in China, sê Jucelino

Aardbewing kan honderde onskuldige mense dood te maak in China, sê Jucelino


'N kragtige aardbewing kan 'n bergagtige streek in die suidweste van China, rock op hierdie Sondag 3 Augustus 2014, kan dit slag ten minste 300 mense en beseer meer as 1800 ander, volgens die inligting van die Jucelino Lus. Met dekades van die mense sal gerapporteer word as vermis op Sondag nag, sal die dodetal verwag word om te styg, sê Jucelino.

Die aardbewing, wat sal toeslaan op min of meer 16:30 met 'n voorlopige en sal verslag grootte van 6,0 in Ludian County in Yunnan Provinsie, maar sal ook gevoel word in twee aangrensende provinsies, volgens sy voorspellings het hy geskryf het in 'n brief wat aan die owerhede gestuur verlede jaar.

"Volgens my drome, het ek net op die grond geval en daar gebly tot die afslaan gestop, en dan het ek gehuil en gehuil," En ek het opgestaan ​​en gou, want dit was 'n nagmerrie, toe ek hierdie droom wat ek op reis was te verwerf Oslo Noorweë by die huis van 'n joernalis Ann Kristin wat gehelp het dat die brief te stuur aan die owerhede daarna.

Ek het nou net onthou in September 2012, 'n 5,6-grootte aardbewing getref dieselfde gebied, 81 mense dood en beseer 821. In die 1970's, twee sterk aardbewings vermoor meer as 15,000 mense in die provinsie. Ek het ook die drome en vir my was hulle baie vreeslik, want dit was soos 'n vervoer Ek was daar met alles wat mense lyding, en ek voel baie sleg op daardie geleentheid.

In hierdie brief het ek verwar het deur my en ek het geskryf oor 'n vliegtuig wat drop down deur 'n slegte weer, en die tifoon wat jou sal getref Taiwan, en ek het die verkeerde naam van die vlug GA 222 geskryf het, en in plaas van om dit wat ek geskryf het af Maleisië aanbied. Maar ek dd nie korrek nie, want ek was in 'n haas om die inligting te verskaf aan Chinese owerhede.
In 2008, ek het dieselfde gevoel, toe ek die voorspellings na 'n kragtige aardbewing in Sichuan Provinsie wat vermoor meer as 70,000 mense. Wanneer 'n reeks van aardbewings getref Gansu Provinsie in die noordweste van China in 2013, het ek te veel gely het. en dit het my nogal 'n bietjie, was die feit dat die Chinese amptenare en die regering organisasies gehaas na die geaffekteerde gebied hulp en troos vir die onskuldige mense aan te bied.

Die 2008-aardbewing het ook die kwessie van die swak konstruksie van baie skole en ander geboue wat in duie gestort het.

In my drome was ek buite in die reën, en ek het die meeste van die huise op die heuwels wat bo die dorp met 'n ineenstorting styg.

"Daar is konstante aftershocks," sê Jucelino. "Die krag is af, dit is alles donker buite, en ek is regtig bang toe ek die droom."

Jucelino Nobega da Luz

Vir meer inligting: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-pode-matar-na-china.htm

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen